
Tegenwoordig biedt elk IT-bedrijf een of andere vorm van SEO en biedt het u de belofte om de toppositie van Google te bereiken als u bereid bent grote hoeveelheden geld per maand te investeren. Ik pak SEO graag anders aan door het onderdeel Optimalisatie te verwijderen en te vervangen door Advies.
Elk fatsoenlijk webbedrijf dat u een SEO-pakket aanbiedt, moet u vanaf het begin vertellen dat er geen garanties zijn in SEO, maar alleen best practices die kunnen worden gebruikt om uw website te verbeteren.
Dus hier is wat gratis SEA waarvan ik denk dat het naar mijn mening het startpunt zou moeten zijn in de strijd om verkeer naar uw website te leiden.
Stap 1 – Sluit geen vast maandelijks contract af.
Veel bedrijven bieden voor een prijs per maand enorme hoeveelheden links naar uw website aan. Ik zou dit vermijden omdat de links slechts zo lang meegaan als je betaalt aan het bedrijf dat ze levert.
Stap 2 – Zorg ervoor dat uw website werkt.
Het heeft geen zin om voor SEO te betalen als uw website in de eerste plaats niet correct is gebouwd, d.w.z. dode links, ontbrekende meta-informatie die niet web-compatibel is. Een goed begin om erachter te komen of dit het geval is, is te vinden op de w3c-website http://validator.w3.org of neem contact op met een webbedrijf dat gratis een website-gezondheidscontrole zou moeten doen (wij bieden er een aan). Als u eenmaal weet dat uw website volgens een hoge standaard is gebouwd, kunt u naar SEO-technieken kijken.
Stap 3 – Betaal uw SEO-adviseur pas als u tevreden bent met wat ze gaan doen.
SEO-bedrijven gebruiken graag technische termen die de meesten van ons niet begrijpen. Ze zullen u vertellen dat ze een Java API-trackingcode hebben geïnstalleerd die uw PPC zal controleren en uw CTR zal verbeteren, wat zal helpen bij uw PMS. Al deze acroniemen betekenen voor de meesten niets, dus zorg ervoor dat ze in duidelijk Engels spellen wat ze gaan implementeren.
Afkortingen
API = interface voor applicatieprogrammering
PPC = betalen per klik
CTR = klikfrequentie